Saturday, October 15, 2016

Forex 15 Min Chart

Gevorderde stelsel 15 (die swing 15 min TECH) Geskep deur Olivier verhandel paar: EUR / USD, GBP / USD, EUR / JPY, GBP / JPY Duur: 15 Min Handelsure: 06:45-05:00, Parys tyd, GMT 1 1 TOE tE Open 'n POSISIE Die eerste werk van jou handel dag sal wees om op elke grafiek en vir elke paar: weerstande, ondersteun en tendense lyne. Eerste van 4H tyd raam, dan op 1H tyd raam, en uiteindelik op 15 min tyd raam. Jy moet een kleur lyne vir elke tydperk te kies, as jy verstaan ​​hoe sterk jou ondersteuning, weerstand of tendens lyn is wanneer jy sal kyk op 15 min. 'N tendens lyn sal verbind minimum 3 punte Dit merk neem slegs 15 minute, en by 07:00, sal jy 4 grafieke EUR / USD, GBP / USD, EUR / JPY en GBP / JPY in 15 min tyd het. Nou is ons gereed om handel te dryf en ons moet net wag vir die sein op ons skerm Wanneer 'n 15 min kandelaar bo of onder 'n tendens lyn, ondersteuning of weerstand sluit, het ons 'n sein lang of kort te gaan. ONS KAN Open 'n POS Ok groot, maar hoeveel moet ek waag of verwag op hierdie handel. Laat ons kyk die volgende 2 wat die grootte van DIE POSISIE Dit is die belangrikste deel van hierdie handel tegniek Die meeste van die handelaars dink hoeveel pitte wat hulle wil om te wen per handel, per maand of per jaar sal wees. Maar ons sal dink aan hoeveel persentasie van ons kapitaal wat ons wil om te wen per handel, per maand of per jaar. A - Jy moet die maksimum persentasie van jou kapitaal jy gereed is om te waag om 'n posisie oop is definieer. Dit kan wees 2, 3, 4,. 10. Byvoorbeeld my, op hierdie oomblik my maksimum risiko is 6. So nou verdeel jy dit deur 2 (3 in my geval) en jy sal jou standaard risiko, laat se noem dit K1. en K2 sal wees K2 K1 2 B - Wanneer jy 'n inskrywing sein, moet jy jou stop 30, 40, 50 te evalueer. 100 pitte. Oor die algemeen moet 'n stop bo of onder die laaste laag of hoog (hang as jy 'n lang of kort is). sluit altyd die verspreiding in die omgewing van jou stop. C - Byvoorbeeld, as jy jou stop skat op 40 pitte (verspreiding ingesluit, wat beteken dat jou stop sal wees op 37 pitte of die verspreiding van jou makelaar is 3 pitte), en jou K1 is 3. so dit beteken dat 40 pitte gelyk aan 3 van jou kapitaal moet wees. D Hoekom K1 en K2 As jy elke paar afsonderlik oorweeg, na elke wen handel, jy sal handel K2 van jou kapitaal en na elke verlore handel sal jy handel met K1 van jou kapitaal Laat s 'n voorbeeld van hierdie neem dit meer duidelik te maak : jou kapitaal is 10 000 euro en jy jou risiko K1 vasgestel op 3, beteken dit dat jou standaard risiko is 3 van 10 000 euro. 300 euro en jou K2 sal 6 sodat 600 euro, Nou het jy 'n sein op euro / dollar en jou vorige handel oor hierdie paar is 'n losser, so jou risiko vir hierdie handel sal K1 3 van jou kapitaal, 300 euro Jy skat jou stop by 30 pitte en die euro / dollar 1, 36 sodat jy sal hê om 'n posisie van 136k (rekening in euro) oop te maak en jy weet dat jy nie kan verloor meer as 300 euro op hierdie handel. Nou kan jy wonder hoeveel sal jou wins Laat s sien in die derde deel: 3 Wat is my winsdoelwit Soveel as wat jy kan A - jy sal 'n wins teiken op dieselfde afstand as jou stop. Don t vergeet om die verspreiding sluit B - Jy die helfte van jou posisie op hierdie wins teiken sal verkoop, en 'n nuwe stop vir die tweede helfte by jou beginpunt (breakheaven) C - Jy sal beweeg dit met die hand te stop onder of bo-aan elke lae of hoë, na aanleiding van die tendens. Hierdie tegniek is baie subjektiewe in die sin dat, vir verskillende handelaars, ondersteuning, weerstand en tendens lyne sal nie gesien word op dieselfde plek. Soms is 'n sein moet nie geneem word: - Nadat jy jou stop, sien jy dat die wins teiken is bo 'n sterk weerstand op 'n 4H TF of 1H TF, so in hierdie geval jy 'n posisie nie moet oop as jou kanse dat die pryse breek dit weerstand is laag. - Jy moet 'n sein nie ingaan op die nuus as die wisselvalligheid te hoog sal wees - Don t handel voor 07:00 of na 05:00 PARIS TYD - Don t handel op 'n lae wisselvalligheid dae so sit dat dit as jy enige vrae daaroor, asseblief , voel vry om my te vra. Geskep deur Olivier op 16 April 2010 - 09:09. Dankie almal vir jou belange in hierdie tegniek Henry, wanneer jy jou tekeninge van die oggend, jy moet net wag vir die sein. Kyk na hierdie grafiek: versigtig om nie die laaste bar naby onder die ondersteuning. MAAR hierdie ondersteuning is nie meer geldig as gevolg van die bar net voor wat onder die ondersteuning het maar sluiting bo. DIT IS nie 'n ware Breek 'n posisie die einde van die bar moet die laagste onder die ondersteuning wees betree. Hier is 'n voorbeeld van 'n handelsmerk Ek het op 15 April (Ek is nog steeds op dit) op euro / dollar Dit is 6 45 am (Parys tyd), net wakker geword, en my eerste werk is om tendens lyn te trek. Op euro / dollar, niks op 4H, so ek gaan na 1h en trek hierdie eerste tendens lyn in rooi. Dan gaan ek na my 15 min Chart en trek 'n ander tendens lyn in swart hierdie tyd. So besluit ek dat ons vandag, sal ek 'n posisie in EUR betree as 'n kroeg naby onder die rooi tendens lyn. Dit sal tot riskant om te verkoop as 'n kroeg naby onder die swart tendens lyn, want ons is te naby van die sterkste rooi tendens lyn, en die kanse om 'n herstel het daarop is hoog. Laat ons kyk wat gebeur volgende So hier het ons 'n sein te verkoop. My vorige handel oor euro / dollar was 'n losser. So ek sal handel K1 van my kapitaal op hierdie handel. (1,5 van my kapitaal vir my op hierdie oomblik) Ek wil my stop om net bokant die vorige hoë, so dit sal 1,3651 wees. 40 pitte. So my Neem Wins 1 sal wees 40 pitte op 1,3571. Teen hierdie prys sal ek die helfte van my posisie Rebuy, en 'n nuwe stop vir die oorblywende posisie by my inskrywing prys, 1,3611. So hierdie handel het goed afgeloop, die helfte van my posisie is verkoop teen 1,3571, en ek het 'n nuwe punt aan 1,3611. Elke keer as ek 'n nuwe hoë, ek beweeg my stop net bokant. Dit is 3 40 pm, 16 April (Parys tyd), en dit is my standpunt oor euro / dollar, my stop is ingestel op 1,3571 en ek reeds verseker 40 pitte met 1,5 VAN MY kapitaal. Eenvoudige metode van scalping enige paar op 5 min grafiek. spesiaal GBP / JPY - deur Imran Sait ek handel in GBP / JPY en ander geldeenhede met behulp van hierdie eenvoudige metode vir baie besorg nou en sy bewese sukses te behaal 90 van die tye, die enigste keer is dit in gebreke gebly het, is wanneer 'n piek op of af tydens nuus tyd, so ek ontmoedig iemand om op te hou met behulp van hierdie 30 minute voor en na die nuus om te ontsnap uit die whipsaws. Hierdie metode is aanvanklik begin vir 1min kaarte maar as gevolg van die meerderheid van die lede was op makelaars wie se verspreiding is hoog, die tyd is verander na 5min. Ek is en was die gebruik van hierdie op 1min. 5min en 15min, so daar is geen verandering van die reëls vir enige van die tydsraamwerke en dieselfde instellings work for hoër tydsraamwerke ook en vir enige geldeenheid paar Hierdie metode moet goed op al pare werk, maar as gevolg van die hoë votality en beweging, ek is lief vir om werk op hierdie paar, gee baie hoë risiko om verhouding te beloon. Ek persoonlik voel dit werk die beste van 07:00 GMT om omstreeks 20:00 GMT. Al die besonderhede is in die aangehegte PDF wat weergawe 1.2, sal dit voortdurend opgedateer word. Laaste opgedateer op 17 November 2007. P. s. Ek is aanlyn byna 8-10 ure. sodat Incase i dont beantwoord. dit sal wees coz ek is af in die bed, indien nie, sal ek sekerlik antwoord op al die ouens terwyl ur hier en die gebruik van hierdie metode, vriendelik die stembus te neem en koers hierdie draad ook Groot wysigings in hierdie weergawe 1.2 Lag instellings verander is. MACD is bygevoeg ASCtrend Alert is nie meer gebruik nie. Hierdie veranderinge is alles te danke aan mense wat handel hierdie metode en bymekaar getel word om hierdie metode byna gek Bewys. Neem asseblief ambagte net soos in die PDF genoem reëls en sluit in jou wins as mark beweeg ten gunste van jou rigting om 'n wen-wen ambagte het en tot die verlies van selfs 1 pit te vermy. Bydrae uit Auslanco se strategie - Worth 'n lees (aangepas word om hierdie metode Pak) Geld Bestuur Trading gewoontes: Maksimum 5 risiko per paar. Jou risiko vir wins verhouding het minimum 1 te wees: 2. Dit beteken dat as jy die neem van 'n 5 risiko van 'n bedryf te verseker dat jou wins teiken ten minste 10 sou wees. Always het realistiese doelwitte. Meer ambagte wat jy neem, hoe meer jy jou rekening blootstel vir verliese. Geen handelaar in hierdie wêreld kan wins uit elke enkele mark beweeg. Geduld speel 'n groot rol in die handel. Neem die ambagte net as jy ten minste 90 seker van voordeel daaruit. As jy nie seker is weg van die handel te bly. Bly op die kantlyn is so goed soos om te wen. Altyd 'n handel strategie. maak 'n gewoonte om te hou by dit kom nie t saak hoe desperaat jy is. Altyd vertrou jou strategie, maar nie Bloomberg of 'n verklaring van Citibank. Jou kaarte is jou forex Bybel. Alles wat jy nodig het om te weet oor die forex is op jou kaarte. Jy sal iets nuuts elke dag van julle weet kaarte. Spesialiseer in een of twee pare. Elke enkele paar het dit sy eie kenmerke. Geen twee pare is dieselfde. Don t handel al die pare jou makelaar kan bied. As jy spesialiseer in een of twee pare baie gou sal jy in staat wees om die paar soos 'n padkaart te lees. Bly weg van die wissel markte. Don t probeer om elke enkele pit of beweging mark te jaag. hoe meer jy handel daar meer risiko van die verlies van jou geld. Onthou daar is geen maklike manier om 'n goeie konsekwent winsgewende handelaar geword. Niemand kan 'n winsgewende handelaar oornag geword. Soos alles in die lewe wat dit neem tyd, geduld baie opofferings en leer. Don t bang wees vir foute. Bydrae deur Bfriend - lid van hierdie draad en bydraer Ek is beantwoord 'n paar vrae vir iemand via PM en ek het gedink dit sou goed wees om dit te plaas in hierdie draad. Eintlik is dit is my reëls vir hierdie strategie. Vir sommige van julle (veral die gereelde) hierdie inligting is basies gesonde verstand vir jou. Dit spreek vanself, jy dit as vanselfsprekend aanvaar. dit is tweede natuur. Maar vir die meeste handelaars, dit is iets wat niemand het hulle regtig het. Dit is maklik om te hierdie draad te kom, vlugtig, en dink net, Die feit is, die lags is groot, maar hulle kan t gebruik al die tyd. Dit is nie dat hulle weer sleg aanwysers (hulle weer die beste wat ek ooit vyf gebruik), maar maak nie saak watter soort aanwyser wat jy het, jy kan net handel in sekere omstandighede t. In elk geval, hier is my dat ek m praat van: 1) Don t handel wanneer die 60ema en 200ema werklik smal. Wag vir dit om eerste uitbreek. 2) Don t handel wanneer die mark is stadig (soos nou). Op die oomblik is die enigste mark wat oop is, is Sydney, en dit kom nie t regtig affekteer hierdie geldeenheid. Ideaal wat jy wil 2 markte oop wees. Die beste tyd is wanneer die Verenigde Koninkryk en Japan is oop op dieselfde tyd, of die Verenigde Koninkryk en die VSA is oop op dieselfde tyd. Jy kan handel op ander tye, maar maak net seker daar is ordentlike wisselvalligheid / momentum. 3) Don t handel 30 minute voor of na die nuus. 4) As daar is groot nuus kom, is dit dalk nie goed wees om handel te dryf vir ure voor omdat die mark net stalletjies en gaan nêrens (dieselfde probleem as 2). Dit is omdat dit wag vir die nuus aankondiging. In hierdie geval, Don t handel tot ná die nuus. Watch ForexFactory tuisblad vir die nuus in Red - Hoë Votality. 5) Don t handel as jy weer teen 'n versperring. Dit sluit in die daaglikse R1 R2 R3, daaglikse S1 S2 S3, daaglikse spilpunt, en weeklikse spilpunt. Dit is ook goed om te kyk na die 15min 60ema en 200ema om te sien of jy naby weer vir hulle so goed. Ek beveel ook die behandeling van die (239,00, 238,00, ens) as hindernisse. Ek noem hulle sielkundige hindernisse, en dit is regtig net gesonde verstand. Dink net as jy 'n 100 wetsontwerp. Jy weer minder geneig om dit te spandeer. Sodra jy uiteindelik besluit om die 100 wetsontwerp breek, sal jy gewoonlik spandeer jou kleiner rekeninge baie vinniger. Dit is net die menslike natuur, en goed, is die forex mark gedryf deur die mens. In plaas daarvan om net te dink van die hindernisse soos tye nie om handel te dryf, gebruik dit tot jou voordeel. Wag vir 'n geldeenheid om óf breek deur die versperring of weerkaats dit. As dit die geval is, moet jy nog steeds wag vir die lags vir jou 'n sein te gee. So regtig, dit kom nie t laat veel te handel. Sommige dae is beter as ander, maar vandag byvoorbeeld, is daar hasn t 'n enkele goeie / veilige tyd om handel te dryf, want ek het wakker geword nie. Vandag was veral erg in dié verband. Soos 'n idioot, ek het my reëls en probeer om in elk geval te handel. en ek verloor het. As jy net die basiese reëls te volg en handel net vir al die reëls nagekom word, die lags werk elke keer. Ek het nog nooit 'n verlies van handel het toe ek my reëls gevolg word. As ek moes beter dissipline Ek kan doen 90 suksesvolle ambagte. Vandag, is my dissipline baie ontbreek en dit kos my. Reëls hou jy daarvan om slegte besluite, maar emosies bewaar van die volgende jou reëls. Handel met emosie is nooit 'n goeie, maar in werklikheid is, sal 99 van ons nooit in staat wees om handel te dryf sonder emosie. Solank as wat jy jou emosies in toom genoeg om jou reëls te volg kan hou, kan jy 'n suksesvolle handelaar word. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Amerikaanse dollar / euro Forex Chart (USD / EUR) Hierdie bladsye, en al die inhoud TradingCharts Inc en ander kopiereghouers. Toestemming word nie toegestaan ​​om kaarte, data, nuus of ander inligting wat op hierdie webwerf te herverdeel, op enige wyse. Alhoewel dit word geglo dat inligting verskaf korrek is, sal TradingCharts nie aanspreeklikheid vir enige verlies of skade wat mag voortspruit uit die gebruik van die inhoud te aanvaar, onvermoë om toegang te verkry tot die webwerf, of vertraging of mislukking van ontvang van enige inligting wat deur middel van hierdie webwerf. Handel Markte jy lief is met beperkte risiko Gewaarborgde. begin nou


No comments:

Post a Comment