Tuesday, October 11, 2016

Betfair Tennis Handel Strategieë Pdf

Ons het saam 'n handel instruksionele handleiding vir diegene wat wil weet hoe om handel te dryf op Betfair. Nou baie mense handel op Betfair sonder die begrip van die mark dinamika, en daarna versuim om munt te slaan uit wat die markte regtig het om te bied. Die waarheid is dat die meeste mense wat Betfair gebruik geld sal verloor nie, omdat hulle nie nagekom word basiese beginsels en die rede waarom hulle nie nagekom word hierdie inligting is omdat hulle nie algemene kennis. Dink daaroor . die manier Betfair werk is deur diegene wat suksesvol word deur diegene wat hul ambagte verloor Handel betaal. Dit is basies hoe dit werk. Baie keer het ons gevra of ons bereid sal wees om inligting wat 'n inkomste elke jaar, belastingvry kan produseer openbaar. Ek was huiwerig op die eerste, want hoewel ek gebruik om my metodes te openbaar, ek het nie vir 'n aantal jare gedoen. Terug in 2004 toe ek besig was deeltyds, het ek gewoonlik het myself met 'n paar vrye tyd op my hande gedurende die dag, as my vrou gewerk daytimes, en ek het by 'n bakkery in die aande, sodat, terwyl op soek op die internet Ek het gestruikel oor Betfair, wat as jy nie t weet, is 'n verbintenis ruil. Ek het eerlik gedink dat niemand ooit geld uit gemaak, maar wat ek het gou besef met Betfair, was dat jy geld kan plaas van 'n gebeurtenis te misluk, wat my belangstelling gevang. Die rede waarom dit gevang my belangstelling was hoofsaaklik te wyte aan die feit dat sekerlik iets wat baie makliker as iets wat wen Byvoorbeeld versuim was om, in 'n 8 perdewedren, is een perd gaan wen, en die res gaan verloor, reg natuurlik, wat het my denke. Ek het altyd bevoeg is met wiskunde, so ek gekyk wat gebeur het op Betfair vir ongeveer 2 maande. Dit is duidelik dat die kans vir weddenskappe die verloorders (wat didn t oorwinning) was veel minder as vir die plasing van geld op blatante wenners. Toe sien ek iets interessant wat ek opgemerk het dat 'n sekere uitkoms gebeur tyd, op keer, selfs al is dit nie verwag om te gebeur, waar die meeste mense op 'n uitkoms wat baie gereeld versuim sou plaas groot bedrae geld. Ek het toe 'n idee. So ek het 'n vriend wat 'n gereelde op die Bookies was as ek sy ou Daily Mirror wedrenne bladsye kan leen, as ek geweet het wat hy gebruik om net die wedrenne resultate bladsye van die koerant in te samel, en hy het hulle terug gaan 12 maande. Wat ek kan doen dan, met behulp van wat ek raakgesien het, was back-track deur al die resultate te sien of my sou gewerk het. en o ja. Dit het gewerk ek het om jou te vertel, dat dit 'n mooi ongelooflike gevoel wanneer jy dink jy oor 'n manier om wins soos hierdie maak het gestruikel, maar ek het nog steeds om seker te wees, so ek begin my metode oor die volgende paar weke, en sowaar die resultate was dieselfde as wat ek gevind het toe terug-kontrolering van die Daily Mirror. Ek het nog nooit 'n woord met my vrou oor hierdie, op hierdie stadium Nee, nog nooit 'n siel het. Wat ek moes nou doen, was dit toets live, met die regte geld. Ek maak my Betfair rekening, en gevolg deur met presies dieselfde keuses my metode het my. Die heel eerste dag wat ek gemaak het geld in ongeveer 10 minute, maar vir my eie gemoedsrus, moes ek dit ten minste te probeer uit 'n paar weke, 'n maand. Ek het gevoel asof ek die lotto gewen het, maar ek is nog steeds die toets van al die tyd, en uiteindelik, nadat ek verlede sowat 6 weke weg, ek het dit as vrou dat ek 'n bietjie van die geld aanlyn gemaak het. Dit het gou haar aandag, en toe ek haar die statistieke getoon, en dat die geld gemaak was oor 'n goeie tydperk van weke, sy was tevrede dat dit wasn. Nee, ek kan verstaan ​​hoekom mense neersien op dit, totdat hulle dit baie waardeer dat wanneer jy die volle navorsing oor iets gedoen het, en werklik verstaan ​​wat moontlik is, kan dit 'n bietjie moeilik om te begryp. Wil jy weet wat is mees bevredigende oor die vind van hierdie inligting Dit was die feit dat ek t didn moet staatmaak op ander mense om my gesin te onderhou. Jy weet, base wat jy hoef te tip-toe om in vrees vir iets wat jy in 'n netelige situasie kan laat sê. Ons lewe omring deur roetine. Crazy regtig hoe ons ons lewens leef, veral die werksituasie, waar jy moet amper net ter wille van die behoud van jou werk. Ek gehaat altyd dat. Ek het toe verfyn my metodes. Soos u waarskynlik kan versamel uit wat ek hierbo gesê het, het ek nooit werklik geniet om vir iemand anders, so gou as ek begin om geld te maak met hierdie metode, ek het voortgegaan om te verfyn die strategieë om te verseker dat ek nooit gehad werk vir 'n werkgewer weer - en dit is 'n baie goeie aansporing, laat ek jou vertel. Nou kan ek letterlik 'n uur of so 'n dag te spandeer, en wees saam met my verlangde wins, gedoen, afgestof, en gereed om die res van die dag geniet. Ek veronderstel as ek wou, kon ek die hele dag spandeer met behulp van die metodes, en maak baie meer geld nie, maar weet jy wat. daar is baie meer aan die lewe as net om geld te maak, en sodra jy begin om 'n paar vrye tyd geniet, jy begin om te waardeer dit meer jy ontspan, en die (ten minste dit het vir my) vinnig verdwyn. Ek het net wat ek nodig het, en wou, dan geniet die res van die dag. Hoe goed klink dit Ha, het ek vir myself toe ek gevra is om hierdie te skryf, dat ek regtig sou probeer om nie om dit te verkoop, en net my storie, wat eintlik vertel wat ek probeer om te doen. Geen twyfel oor die maatskappy wat my gevra om hierdie te skryf, sal hierdie bladsy al blink, en dans, maar asseblief, net onthou dat hierdie storie reg kom uit my mond, grammatika foute en al. Ek het gevra vir dit nie ter geredigeer, want wat ek eintlik wou regoor om jou te kry, was dit Ek is net soos jy. OK, want ek oorspronklik gewerk deeltyds Ek kan nie so veel as die meeste gewerk, dus met die tyd om te soek rondom om geld te maak op hierdie manier, maar ek is net 'n gewone man, en ek hoop dat dit kom oor die manier. Praat van wat, terwyl Ek was net besig om deeltyds, ek het die tyd om maniere om geld te maak scan aanlyn, pos-order, MLM, Kleeneze en ander vullis waarvan nie een behoorlik gewerk. Dit was rondom hierdie tyd dat eBay is besig om bekende, so ek begin koop klein stukkies van inligting oor, jy weet die dinge, en dit is wanneer ek die eerste keer gekoop verbintenis stelsels - nie een van hulle het gewerk. Ek het begin om neer te skryf wat ek so geleer het, na ongeveer 3 jaar van die maak van groot geld met my eie metodes, wat ek geweet het, het ek gedink eBay, en hoe mense is die koop dobbel inligting wat net didn. Ek weet dat jy tevrede is met die wins wat jy maak van die inligting sal wees, en hoewel ek nie kan waarborg (en ek sal nie waarborg) enige wins wat jy maak, as jy die raad in die handleidings volg dan sal ek waarborg dat jy strate sal wees voor jou bestaande kennis oor die saak, en dit sal jou baie meer selfvertroue op Betfair gee. Ek is nie 'n miljoenêr. Ek Don t het 'n dag werk om af te praat nie, maar my vrou nog werk. Maar weet jy wat dit is 'n baie mooi bedrag van geld om te hou kom in, maand na maand, en al wat dit neem om werklik te maak die geld is 'n paar uur per dag, nie eens dat dit soms. Sommige dae het ek dit in 20 minute gedoen, dan gaan visvang voor die vrou my iets anders om :-) doen Sedert daardie vroeë dae gee, ek het verfyn my metode, en het 'n paar ander klein stukkies langs dieselfde lyne wat ook maak goeie geld, dat ek julle ook wys, maar toe ek gevra is om hierdie storie saam te stel, ek spesifiek opdrag gegee dat dit nie meer as verkoop is. So ek gaan nie bang op, en oor hoe hierdie daar vyf is ook, soos hierbo genoem). Hoekom is jy verkoop hierdie inligting, soos ek gesê het: Ek is nie 'n miljoenêr nie, maar ek maak 'n gesonde leefwyse van Betfair en is bly om te help om ander dieselfde doen, veral gesien (en in sommige gevalle gekoop) ander stelsels / wenke wat daarop aanspraak maak dat maak jy ryk. Ek sou eerder mense is nie hul tyd mors met 'n paar van die stelsels daar buite. Waarom die inligting werk Nadat gebruik Betfair sedert 2004 Ek het 'n in-diepte kennis van verskeie markte, en ek sal jou vertel hoe om hierdie markte te gebruik om jou te maak 'n wins Hierdie markte sluit sportsoorte soos sokker, perdewedrenne, rugby en tennis . Nadat gekyk hierdie markte vir die laaste 9 jaar, en die gebruik van statistiese bewyse dat ek sal jou wys in die gids wat kom met die metodes, ek weet dat hierdie stelsel sal werk. Jy noem 'n ander metode, is dat ingesluit Ja, daar is iets in Betfair, 'n klein stukkie van die inligting wat op Betfair wat nie baie mense nie weet of gebruik word getoon. Weer met 'n gemiddelde bank, kan 'n wins gemaak word, elke keer as jy dit gebruik. Is hierdie metodes vir diegene met geen ondervinding Jy hoef nie na 'n dobbel deskundige wees. As jy kennis van Betfair wat help, veral hoe om uit te lê verbintenis asook terug verbintenis te plaas het, is egter meer inligting oor hoe om te gebruik om Betfair ook ingesluit in die gids vir diegene wat dit nie doen nie. Kan jy jou stelsel bewys werke Ja, ek wys jou 'n bewys Vanaf Maandag 22 Januarie tot Vrydag 26 Januarie het ek 'n nuwe Betfair rekening, en gebruik die metodes om voordeel te trek. Ek sal nie die bedrae vermeld, omdat ek nie die maak van enige inkomste-eise, wat ek wys jou is wat werk vir ons, en wat gewerk het vir meer as 9 jaar op Betfair, en die uitruil. Laat s herhaling van wat jy sal leer. Die PDF af te laai, sal jy leer alles wat jy nodig het om te leer met betrekking tot Betfair, wat die volgende insluit: Soos reeds genoem, sal ons geen steen onaangeroer laat. Die waarde vir geld is fantasties, en as jy dit doen enige navrae het, of vrae, dan sal ons ook aangebied om 'n ondersteuningsdiens ingesluit in die prys van hierdie kursus. Wat is die metodes wat in die loop sowel as onderrig - ​​jy presies hoe die markte werk, asook 'n verskeidenheid van nuttige inligting om jou handel loopbaan af te kry om 'n vlieënde begin, sal ons ook met die metodes wat ons gebruik. Dit sluit die volgende metodes: Ja, die pakket sluit nou video opleiding met ongeveer 20 video's wat live handel voorbeelde, winste wat gemaak word reg op die skerm en presies hoe ons verhandel die metodes wat jy kan volg. Ook ingesluit in die video-opleiding, is hoe om die Betfair webwerf te gebruik, hoe om dit te stel vir die metodes wat ons gebruik, asook hoe om verskillende sagteware wat beskikbaar is, wat kan bespoedig jou handel aktiwiteite te gebruik. Metode nommer 1 Dit is die eerste metode wat ek gemaak het vir myself terug in 2004, nadat hulle uit iets baie interessant dat baie dikwels gebeur, wat oor die hoof gesien. Ek teruggekrabbel die inligting, dan het dit getoets met my eie geld, wat nou self in die afgelope 9 jaar het bewys dat konsekwent wins te produseer. Hierdie metode sal altyd voortgaan om te werk nie, want die blote feit dat jy verbintenis kan plaas op gebeure om te misluk, in plaas van oorwinning. 'N Ware spel-wisselaar. Metode nommer 2 Die tweede metode is 'n byproduk van my gebruik van Betfair elke dag, en ek raakgesien iets wat die hoë straat beroepswedders gebruik om hulself 'n wins te waarborg. Hierdie metode ook absoluut waarborg jou 'n wins maak nie saak wat. 100 fail safe. Gebruik dit, en jy sal baat. Dit is bykomend tot die eerste metode, en is 'n metode op sigself. 'N ongelooflike manier om gewaarborgde geld te maak met behulp van die Betfair webwerf. Wat is ingesluit in die kursus ingesluit in die kursus is alles wat jy nodig het om te begin leer hoe om suksesvol te handel, insluitend die volgende: Is daar 'n waarborg Ja, daar is 'n volledige geld terug waarborg. Ons is vol vertroue dat jy voordeel sal vind in die hele ingesluit opleidingsmateriaal, en die einste metodes wat ek gebruik, wat jy kan sit om onmiddellik gebruik. As jy nie t voel jy genoeg voordeel ontvang het, of dat die metodes nie werk vir jou, dan is die volgende waarborg geld: Hoeveel is die opleidingshandleidings, metodes gereedskap Onthou asseblief dat ons het al met behulp van hierdie metodes, en die implementering van die baie dieselfde opleiding wat jy sal ontvang, vir ongeveer 9 jaar. Die inligting en metodes werk, wanneer geïmplementeer word, en daarom het ons die prys van die produk baie redelik teen slegs 50 asseblief die aankoop van die produk met die onderstaande skakel, en binne 'n paar minute sal jy jou produk het afgelaai, en sal wees op jou pad na om in 'n fantastiese posisie van leer Betfair handel van diegene wat reeds baie jare spandeer met behulp van dieselfde beginsels. Gratis geskenk vir al die kopers Ons gaan ook word waaronder 'n gratis geskenk met die pakket, genaamd Bonus skepper, en die gratis geskenk wil detail presies hoe jy kan ongeveer 1000 in 'n vrye bonusse, wat dan gebruik kan word om jou handel bank begin genereer . Soortgelyke inligting word verkoop aanlyn vir so veel as 150 per jaar, maar ons sal jy die handleiding te gee vir gratis om te help met jou begin bank. Die gratis geskenk sal alleen maklik dek die prys van hierdie Betfair pakket, wanneer dit gebruik word om bonusse in te samel. Jy kan die aankoop van Pete se Betfair metodes maak. Die opleidingshandleidings. video handleiding pakket. sowel as die gratis geskenk deur op die Voeg by mandjie knoppie hieronder. Pete se Betfair Metodes Na aankoop sal jy herlei word na die aflaai bladsy waar jy onmiddellik jou produk kan aflaai. Die produk is in PDF formaat. Indien u enige probleme met die aflaai of die produk, het of ondersteuning, kontak ons ​​dan op die e-pos wat op die dankie bladsy. Adobe Acrobat sagteware nodig is om die PDF handleidings, wat uit die Adobe webwerf kan gratis afgelaai word gelees. MarketFeeder Pro is 'n verbintenis app vir Betfair met onbeperkte vaardighede in outomatiese handel. Dit kombineer al die gewone gereedskap 'n Betfair wedder moet met 'n unieke programme vir geskeduleer, uittreksel take. Mark Locator vir 'n vinnige soek na markte (dws sokker wedstryde, perdewedrenne, wind honde, tennis ens) wat gebaseer is op jou kriteria geaktiveer Weddery vir die opstel van instruksies om die program wat enige staking plan of verbintenis stelsel Time Machine vir back testing verbintenis strategieë gebaseer kan implementeer op werklike historiese markte afgelaai word vanaf Betfair MarketFeeder Pro is vir jou as jy moeg van papier handel en wil om te stop alles met die hand te doen. Jy kan hierdie sagteware met werk deur insleutel eenvoudige instruksies in 'n spesiale redakteur. Dit sal dan outomaties markte en plek verbintenis voeg volgens die instruksies, selfs wanneer jy nie rond Ideaal vir bettors wat bedags werk en ander aktiwiteite het. Die eienskappe wat maak dit staan ​​uit is: die vermoë om enige verbintenis stelsel of strategie te toets sonder gevaar geld. Die gebruik van virtuele fondse, kan jy jou verbintenis tegnieke weer en weer te verfyn, totdat jy gereed is om 'n weddenskap met die regte geld te plaas is. Veroorsaak Betting fasiliteit kan jy die sleutel in die formule en beginsels van jou verbintenis strategie net een keer, dan kyk na die program outomaties plaas verbintenis in talle markte vir jou. Vergeet van papier handel en geestelik berekening baie figure. Sy ongelooflike buigsaamheid help jy die program heeltemal instel na jou smaak. Die groeiende biblioteek van sneller voorbeelde en artikels op ons webwerf sal jou lei deur die proses van die bemeestering van hierdie unieke stuk sagteware. Nuwe Tennis Scores: Gaan perdewedren Status van snellers: Jy wil weet wat maak MarketFeeder Pro die beste verbintenis bot ooit. Net 'n vinnige lys: Jy kan soveel verskillende markte te monitor as jy wil op dieselfde tyd. Verfris tempo tot 0,3 sek. Outomatiese handel ingeboude: Auto-Greenup (verreken verbintenis, verskansing), Auto-Dutching (arbitrage) Ladder koppelvlak vir scalping geaktiveer Betting - dit is wat MarketFeeder Pro die uiteindelike instrument vir 'n pro Stuur SMS / teks op jou selfoon te bly ingelig oor wat aangaan in die program. Interaksie met Excel. vermoë om jou eie makros te bou. Van die eerste oogopslag op MarketFeeder Pro jy verstaan ​​dat dit is ontwerp om jou verbintenis gerieflik te maak. Die koppelvlak van die program is baie soortgelyk aan dié van Betfair s. Jy kan vinnig toegang tot al mark inligting en plek en jou verbintenis te wysig. Die boom van die gebeure, venster mark en die lys van jou verbintenis is presies geleë waar jy wil kyk vir hulle. Die irriterende traagheid van die uitruil se webwerf sal jy nie die moeite meer. Jy kan jou verbintenis te plaas met net een kliek as jy kies. markpryse kry opgedateer teen 'n tempo van tot 0,5 sek. en jy kan sien hoe dit verander van die mini-kaarte in die middel van die venster mark. Wanneer 'n prys groei of val af dit kry uitgelig om jou te laat weet waar die mark dryf. Indien u verkies handleiding verbintenis jy al die voorwaardes vir daardie. Een-klik verbintenis met pre-gedefinieerde weddenskap bedrae, aangepas verbintenis wat kan genoem word met 'n regs-kliek. of 'n prys leer koppelvlak jy is die een te kies haat om geld te waag wanneer ek probeer nuwe handelsmerk benaderings MarketFeeder Pro bied jou 'n groot geleentheid om jou strategieë te toets sonder 'n sent spandeer. Sodra jy begin met behulp van die sagteware wat jy aangebied om 'n toets Balance wat jy kan vul met virtuele geld. Draai die toets af op en geniet die gewone handel op die veilige kant. Met virtuele geld wat jy kan wed, kanselleer verbintenis, kyk hoe jou P / L en beskikbaar toets fondse asof hulle ware was. Daarom kan jy terug en gaan lê sien die resultate, krap die verbintenis en begin oor soveel keer as wat jy wil toets verbintenis kyk en op te tree presies asof hulle ware was. Don t pla jouself met haastige berekeninge op 'n vel papier wanneer jy oor om jou posisie te verloor is. Laat MarketFeder Pro outomaties al die rekenaar in 'n geval. Die gewildste motor-handel funksies, Groen-Up (dikwels genoem verskansing of verreken verbintenis) en Dutching nou uitgevoer word op elke moontlike geleentheid outomaties. MarketFeeder Pro weet wanneer die regte situasie in die mark kom, en verbintenis onmiddellik aan u te genereer gelyk wins op al keuses, ongeag die uitslag. Vir Auto-Greenup hoef jy net jou eerste weddenskap te plaas en vertel die sagteware hoeveel geld jy wil om te wen. Die sagteware sal outomaties vind die prys en hoeveelheid van die tweede verbintenis, en plaas dit op sy eie. Die Auto-Dutching funksie is nog makliker. Na die oprigting van 'n paar opsies, soos winspersentasie en die tipe verbintenis wat jy is op soek na, net draai die Auto-Dutching knoppie op en laat dit die mark te monitor sonder jou werklike teenwoordigheid in die voorkant van jou rekenaar. Dit sal Nederlands in alle markte in jou lys wat die gepaste boek persentasie sal hê en soveel keer as wat jy dit sal vertel. Nadat al die eenvoudige handel funksies gespeel, neem jouself op die hoogste liga van Betfair handelaars. Begin gebruik veroorsaak verbintenis met 'n stel instruksies bekend as 'n sneller kan jy die program om 'n voer te bestel, selfs mees gevorderde, kombinasie van verbintenis gekondisioneer deur die spesiale kriteria sal jy spesifiseer. Met 'n taal na aan Engels wat jy kan die situasie op die mark wat MarketFeeder Pro moet kyk vir, en die parameters van die verbintenis moet plaas of te kanselleer formuleer. Byvoorbeeld hierdie soort sin maklik kan omskep word in 'n sneller: Lê 4 pond op sy beste lê prys op die gunsteling in windhond rasse as: Die naaswenner se prys het met meer as 1,5 gegroei in die laaste 10 minute en dit s minder as 1 minuut onder die af en die naaswenner se prys is minder as 6 en julle totale wins vir die dag is minder as 20 GBP Wend 'n staking plan wat verliese outomaties verhaal indien die weddenskap verloor. Veroorsaak verbintenis sal die manier waarop jy dink van handel Jy sal onthef van senuwee kliek en skakel vensters in die hoop van die hewige agtervolging van die kans wat dikwels duur slegs 'n paar sekondes verander. As jy 'n Excel deskundige, MarketFeeder Pro het baie dinge om te bied. Jy kan dit koppel aan enige spreadsheet van jou en gebruik die berekeninge, formules en makros jy daar sit. Dus, kan jy MarketFeeder Pro om 'n weddenskap te aktiveer maak wanneer jou formule neem 'n spesiale waarde. Jy kan 'n lys van keuses in MarketFeeder Pro invoer. Jy kan al die mark data te sien en gebruik dit in jou berekeninge deur direkte selverwysings. Ten slotte, kan jy die persoonlike berekeninge sagteware show vir elke mark en seleksie outomaties, gebaseer op die formules wat jy sal verskaf nie. Probeer GRATIS Ons het nie 'n vark te verkoop in die sak. Geen verpligting verhoor is hier te leer video's, sneller voorbeelde, hoe tos en ondersteuning Screenshots nader kyk na beduidende kenmerke Video Sien MarketFeeder in aksie. Leer hoe om te werk dit gee aanleiding tot die kortste manier om te leer hoe om jou eie snellers Vrae skryf Ons ve beantwoord baie vrae geantwoord wat jou gedetailleerde verduideliking van 'n paar nuttige tegnieke Hulp lêer kan vra Artikels in PDF Download vir aflyn gebruik Time Machine Die unieke manier om bespoedig jou toets Forum gebruikers aanlyn kommunikeer met handelaars soos jy Tuis Time Machine Time Machine vir MarketFeeder Pro Time Machine vir MarketFeeder Pro is 'n unieke instrument vir back testing jou handel strategieë gebaseer op realistiese mark data. Met Time Machine kry jy 'n 24/7 toegang tot verskeie sportgeleenthede wat in die verlede plaasgevind het en was verteenwoordig as Betfair markte. Jy kan hulle oor en oor soveel keer hardloop as wat jy nodig het. Jy kan die pryse en plek verbintenis kyk, en dan duidelik hulle en begin die proses oor. Kombineer dit met afgesette verbintenis en jy kry 'n absoluut onontbeerlik instrument vir die toets van die staking planne en handel tegnieke Watch hierdie video tutoriale op die werk met historiese data te vang om te kry met Time Machine in 'n paar minute. Toets van 'n staking plan met Time Machine Aan die begin met Time Machine Wat gebruikers dink oor Time Machine Ek het die afgelope twee dae ingeskryf is by Time Machine en koop 'n paar gebeure om my snellers te toets op. Ek moet sê dit is 'n briljante stuk sagteware en vir dié van julle wat hawe t probeer om dit nog en is ernstig oor sneller verbintenis, sou ek sê gaan gee dit 'n probeer. Die koste is minimaal, maar die voordele betyds gered is enorm. Wat het my weke toets in die toets af wat ek kan doen in 'n dag of twee. Welgedaan WELGEDAAN op hierdie prestasie en ek moet rotse gehad het in my kop daarvoor nie vroeër probeer. Noudat dit gesê is ek 'n bekroonde sneller nie mag hê, maar ek kan vinnig skakel hoeke wat Don t werk. Cheers en dankie, racepro Time Machine is 'n absolute vreugde vir die toets van snellers. Dit spaar soveel tyd en wag om vir 'n geskikte markte. 'N ware genot. Dankie. Hoe kan Time Machine help my toetsprosedures As dit is duidelik uit sy naam, kan TimeMachine jy heen en weer te neem in die tyd, en jy kan dit bespoedig of stadig dit af. Hoe werk dit Kies die markte wat jy belangstel in van ons virtuele gebeure boom is. Die program is gebaseer outomaties 'n tydlyn wat begin met die eerste geleentheid en eindig met die laaste een. Jy sal hierdie tydlyn op jou skerm sien en in staat wees om 'n schuifbalk skuif na 'n bepaalde punt in die tyd om te kry. Sodra jy Time Machine begin, sal dit afmerk sekondes en beweeg langs die tydlyn met die gekose spoed. Die markte sal gedra volgens na die huidige virtuele tyd, dit wil sê gaan in 'n ledige staat, dan kry opgeskort, dan draai In-speel en uiteindelik voltooi en kry hul uitkoms vereffen. In elk gekies oomblik kan jy die Time Machine breek, beweeg sy skuiwer terug of voort en hervat dit uit die nuwe tyd. Wanneer dit die einde van die tydlyn bereik, sal dit outomaties stop. Voordele eindelose te noem net 'n paar Nie meer sal jy nodig het om te jaag na jou rekenaar in die tyd om te kry vir die begin van perdewedrenne (let wel, kan jy woon in 'n ander tydsone). Jy moet net laai 'n aantal rasse van die virtuele gebeurtenis boom en laat hulle begin wanneer jy dit nodig het. Nie meer sal jy jou tyd mors kyk - nie altyd skouspelagtige - gebeure. Jy laai 'n gebeurtenis op Time Machine, kies 'n hoë spoed en laat dit loop op sy eie met jou outomatiese verbintenis skop in as geprogrammeer. Sodra jy vyf aangemeld, jy don t moet gekoppel word aan Betfair om te werk met Time Machine Hulle weer afgegaan diens terwyl jy 'n toets nie jou probleem Geen data versoek aanklagte, geen vertragings, heeltemal onafhanklik instrument hardloop. Vrae Wat het ek nodig om te begin werk met Time Machine Eerste, moet jy registreer by die aanlyn ruil Betfair en 'n paar fondse ten minste een keer in jou rekening inbetaal. Hierna sal jy toegang tot verskeie verbintenis bots, insluitend Time Machine kry. Jy sal ook nodig om in te skryf aan MarketFeeder Pro. Wat is die bron van die mark historiese data in Time Machine Die data is opgeneem deur ons bediener-kant sagteware in real-time af. Alle syfers is afgelaai van die Betfair API-bediener, met volledige voldoening aan hul historiese Data lisensie. Hoeveel markte kan ek laai Jy kan soveel markte te laai as jy wil, onderhewig aan die beskikbaarheid in die virtuele gebeure boom. Die tydperk van die tyd masjien sal outomaties aangepas word om al die markte wat jy sal by jou lys bevat. Kan ek saam met Time Machine af Sodra jy suksesvol in aangeteken, kan jy af op die Internet te skakel en voort te gaan werk op die regte pad. Ons het jou nodig om aanlyn te bly by die te meld-in stadium vir magtiging doeleindes. Hoe maklik is dit om heen en weer te gaan in tyd wat jy kan beweeg langs die tydlyn met behulp van 'n schuifbalk. Jy sal die begin en einde van die huidige tydperk, en jou huidige posisie te sien. Jy kan ook spring na die vorige of volgende mark, of betree selfs die presiese tyd waarde. Hoe sal my verbintenis behandel Jy kan toets verbintenis te plaas net soos jy sou as jy weddenskappe in die toets af in die gereelde bot. Die toets verbintenis wins en aanspreeklikheid sal bereken word deur die program en jou beskikbaar toets fondse sal dienooreenkomstig aangepas word. Wanneer jy Time Machine herlaai, sal al jou verbintenis outomaties skoongemaak. Kan ek aansoek outomatiese handel na die markte loop via Time Machine absoluut al handel gereedskap, soos snellers, Auto-Greenup, Auto-Dutching, keerverlies en plain handleiding verbintenis werk op presies dieselfde manier asof hulle sou as jy is met behulp van die program in real-time af. Kan ek vertrou Time Machine Is dit 'n ware stuk sagteware Ja, Time Machine is deeglik gekontroleer en geverifieer deur Betfair, insluitend alle vorme van sekuriteit kontrole. Die Betfair tegnici het hierdie program 'n spesiale ID wat beteken dat Time Machine is 'n gemagtigde verskaffer program toegeken. As in twyfel, voel asseblief vry om hulle direk kontak en navraag doen. Hoeveel kos dit Moet ek betaal vir die mark data Die inskrywing op die TimeMachine plugin koste 6 per maand. Time Machine bedryf onder die Betfair Historiese data lisensie. Soos per die reëls van hierdie lisensie, elke vergadering van enige sport in Time Machine het 'n vaste prys. 'N Vergadering is 'n term wat ooreenstem met enige sportbyeenkoms wat in die verlede plaasgevind het en is verteenwoordig op Betfair. 'N Vergadering kan een of meer markte wat daarmee gepaard gaan. Byvoorbeeld, sal 'n perderesies byeenkoms normaalweg oorwinning en plek markte vir alle rasse wat in 'n bepaalde plek op 'n bepaalde datum plaasgevind het, sal 'n sokker vergadering sodanige markte soos Match Odds, korrek telling, rustyd en so aan het. Hier is die huidige prys lys vir die vergaderings wat aangebied word: Prys per vergadering


No comments:

Post a Comment