Sunday, September 11, 2016

3f Handel Stelsel

Elite Gevaarlike Vrae Wat is die belangrikste kenmerke van Elite: Gevaarlike wysig 'n meeslepende, veranderende sterrestelsel met 'n dinamiese samelewing, ekonomie en stories. sodat vlieëniers mekaar aan te sluit en saam te verander die verhaal van die Melkweg. Vlieëniers sal breek blokkades, sukkel Pirates. aanvalle van die vyand posisies en installasies, en nog baie meer, laat hul merk waar hulle ook al gaan. Alle aksies sal die geskiedenis van die mensdom verander. Free-vorm spel kan almal hul eie pad te kies, wat oorslaan na 'n woedende seerower, 'n spioen, 'n vreedsame handelaar, 'n ontdekkingsreisiger, 'n soldaat, of 'n mengsel tussen hierdie rolle. Daar is geen klasse of vaardigheidsvlakke. krag is besluit per skip toerusting en speler vaardigheid. Die oorgrote, wetenskaplik akkurate 1: 1 skaal van die gladde Melkweg is geskep met behulp van 'n mengsel van prosedurele geslag en kunstenaar rigting. Rondom 400000000000 sterre stelsels volgens huidige wetenskaplike teorieë van stervorming stelsel met planete en mane wat wentelbaan en draai. Kosmiese verskynsels soos swart gate, supernovas, aktiewe binêre sterre ens spesiaal handgemaakte oorheers vir 160,000 bekend sterre in die nag lug en planetêre voorwerpe wat ons ken en liefhet. Byvoorbeeld, ons sonnestelsel met die aarde, maan en Mars, ander stelsels met onlangs ontdek planete, ens Newton ruimte bestry (skepe sal voortgaan om te beweeg tensy ingegryp, maar sonder orbitaal meganika) Vrye (handleiding afwyk van die rigting / toonhoogte / roll) interplanetêre vlug laat om vrylik te vlieg deur die sterre stelsels in realistiese skaal na 'n bestemming te kry. Spelers kan kies om te reis waar hulle wil, insluitend Vista punte na die aarde styging sien op die maan, die son verskyn agter Mars, of hulle kan kies om die uitgestrekte ruimte te verken en ontdek nuwe punte van belang in sterre stelsels. Die wedstryd sal uitgebrei word met ambisieuse eienskappe soos atmosferiese vlug en landing en on-bek-en buite-skip aktiwiteite (soos FPS bestry, rondloop en instap skepe, loop in stasies en loop en motorry op hele 1: 1 skaal bevolk lewende planete), multi-speler bemanning en moontlik beheer speler uitvoerende hoofstad skepe. Meer inligting op 'n groot deel van die beplande funksies kan gevind word in die ontwerp Bespreking argief. Elite Gevaarlike spel Demo - IGN Live Gamescom 2014 Waarop platforms is en sal Elite: Gevaarlike vrygelaat op Edit Elite: Gevaarlike vrygestel is vir: Microsoft Windows op 16 Desember 2014. Dit is tans verkoop in weergawe 2.0 (Horizons) Apple Mac OS X op 12 Mei 2015. Dit is tans verkoop in weergawe 1.5 (Seisoen 1) Xbox Een op 6 Oktober 2015. Dit is tans verkoop in weergawe 1.5 (Seisoen 1) en daar word beplan om vrygelaat te word vir: Sony Playstation 4. Waar kan ek koop Elite: gevaarlike wysig Wat is die minimale stelsel vereistes om Elite loop: gevaarlike wysig Terwyl die volle vrystelling van Elite: gevaarlike is beskikbaar op beide Windows PC en Apple Mac rekenaars. Elkeen wat die Elite gekoop: Gevaarlike, sal in staat wees om die spel aflaai vir Windows en / of Mac rekenaars sodra dit beskikbaar is, teen geen ekstra koste. PC: DirectX 11 Quad Core CPU (4 x 2Ghz) 4 GB RAM Nvidia GTX 260 / ATI 4870HD (of ekwivalent) internet konneksie 8 GB beskikbare hardeskyfspasie Windows 7 en hoër Mac OS X: 2,3 quad-core Intel Core i5 verwerker 4 GB RAM Nvidia GT 650m 1GB (of ekwivalent) internet konneksie 8 GB beskikbare hardeskyfspasie OS X Yosemite (weergawe 10.10.3) en hoër is daar planne vir ander platforms te ondersteun wysig Frontier Developments het bevestig dat die spel vrygestel sal word as 'n snel-eksklusiewe op Xbox Een in die somer van 2015 en 'n Playstation 4 vrylating volg op 'n stadium in die toekoms en ook Linux. maar die aanvanklike vrystelling was Windows slegs met Mac OS X beplan vir 'n paar maande na. Is Elite: Gevaarlike ondersteuning Fisies grond lewering (PBR) Edit Ja volgens 'n onderhoud met 'n grafiese programmeerder gedateer Augustus-29-2013. My vakgebied vir hierdie projek het meestal full-toneel dinge, soos die opdatering van ons verligting model om 'n fisies-gebaseerde stelsel. En volgens die uitvoerende vervaardiger. Kort antwoord: Ja dit doen. Elite: Gevaarlike het 'n fisies-gebaseerde lewering (PBR) model van die begin af - ons wil hê dit moet onder 'n verskeidenheid van lig omstandighede so goed as moontlik te kyk (en ruimte beslis gee jou daardie). Ons verwag dat die visuele gehalte van Elite: Gevaarlike sal voortgaan om te verbeter as ons vorder deur middel van die ontwikkeling. Dit is noemenswaardig egter dat PBR isn ta een-grootte-pas-almal-oplossing so veel as dit is die begin van 'n gesprek wat waarskynlik iemand vir hul hele loopbaan kon beset - soort van soos die manier High Dynamic Range vinnig deur almal aanvaar jaar gelede, maar mense is nog steeds stry oor die fyn besonderhede basiese teorie van Fisies-Based lewering is Elite: gevaarlike het posisionele skade wysig Ja, die modules almal 'n plek in of op die skip, en 'n paar berekeninge gedoen op grond van jou wapens te besluit of daar enige penetrasie glad (wat kry meer geneig as jou wapens kry geslaan) is, dan hoe ver dit is geneig om deur te dring en wat modules is langs die pad van daardie penetrasie en kan skade doen (daar is 'n paar meer subtiele reëls , maar dit is die breë beroertes). Skade is ook visueel voorgestel. Hoe kan ons reis diegene groot afstande in so 'n groot sterrestelsel wysig Daar is twee vorme van super luminale (vinniger as lig) 'n reis na die groot 1 dek: 1 skaal afstande. Supercruise. voorheen bekend as raam verskuiwing, word gebruik vir Vrye (handleiding pik / afwyk van die rigting / roll) reis binne sterre stelsels. Die maksimum spoed wissel gebaseer op die nabyheid van hemelliggame, tot 2001 keer die spoed van lig (2001C) wat selde kry bereik, om in staat wees hanteer die mees ekstreme ruimtelike afstande. Dit verorber 'n klein hoeveelheid van die brandstof en jy kan ook sien ander skepe wat super-vaar in 'n ster-stelsel van 'n lang afstand visueel en met 'n lang reeks sensors en ook bestry manoeuvres om interdictions voer doen. Hyper dryf word gebruik om te reis vanaf enige plek tussen die sterre stelsels. Hyperdrives met verskillende reekse, hef aan tye en brandstofverbruik parameters is beskikbaar, en so jou spesifieke model van Hyper Drive beheer jou spesifieke vermoë om te beweeg rondom die sterrestelsel. Die spel verseker dat jy sal kry gegroepeer met ander skepe naby die ster met die grootste massa tydens Hyper uitgang. Hoe spelers gaan om mekaar te ontmoet in so 'n groot sterrestelsel wysig Die meeste van die aksie vind plaas binne die menslike bevolk kern stelsels die groot faksies en as gevolg van die manier interstellêre reis Hyper werke, sal die spel maak seker dat jy sal kry gegroepeer met ander skepe naby die ster met die grootste massa tydens Hyper uitgang. Jy sal ook in staat wees om ander skepe wat super-vaar in 'n ster-stelsel van 'n lang afstand visueel en met 'n lang reeks sensors vind. Daar sal ook maniere om mekaar se Hyper roete volg. Spelers gewen t in staat wees om net af te neem en verdwyn in onbekende gebiede van die sterrestelsel sonder 'n groot hoeveelheid van die voorbereiding en logistieke toerusting, en selfs wanneer hulle begin om dit te doen, 'n groot rede vir die verkenning is om ryk stelsels vind met baie hulpbronne . sodat jy kan meer geld te maak deur handel of verkoop van inligting oor die ligging van die hulpbronne wat hulle terug nog 'n keer lei tot die kern stelsels. En as nuwe interessante plekke met 'n ryk hulpbronne gevind word, dan een van die grootste faksies kan die stelsel wat lei tot dit om deel van die kern en ruimte stasies gebou in die stelsels te eis. Maar natuurlik, jy kan ook net gaan sightseeing. Met so 'n groot hoeveelheid van die sterre stelsels toelaat dat die spel vir baie groot ontdekkings en nog vele meer minderjarige kinders het, genoeg vir honderde duisende van die spelers om die geleentheid van 'n unieke vondse ervaar sonder die gevoel van struikel oor die Verbondsark elke twee minute . Is daar 'n uitgebreide dinamiese ekonomie wysig handelsroetes in Elite Gevaarlike Elite Gevaarlike Trading Dev Dagboek Elite Gevaarlike Dev Dagboek 2- Hoe die Melkweg sal ontwikkel met verloop van tyd is daar geen missies of gaste wysig Is daar enige rollenspel elemente wysig Net soos in al die vorige Elite speletjies. jy is nie 'n spesifieke rol soos in 'n tradisionele rollenspel vaste, is daar ook geen skillpoints wat direk die manier waarop jou avatar voer beïnvloed. In plaas daarvan sal jy altyd direk in beheer van jou avatar so jou eie vaardigheid die uitkoms van jou interaksie sal bepaal. 13:07 Beta v2.04 - opportunis (Flight Help Off) Elite Gevaarlike CargoHatch disruptor Beta v1.03 - Smokkelaar (Flight Help Off) -0 Alpha - Bounty Hunter (Flight Help Off) -1 Sal ek in staat wees om onwettige goedere te smokkel wysig Elite gevaarlike Beta v1.03 - Smokkelaar (Flight Help Off) Elite gevaarlike Beta v1.03 - seerower (Flight Help Off) Is daar enige mynbou wysig Ek het gehoor dat die Elite reeks het geen werklike storielyn. Is dit waar wysig No. Terwyl die oorspronklike Elite en Frontier: Elite 2 t didn 'n in-game storie, die 3de Elite spel, Frontier: eerste kennismaking het 'n in-game storielyn gesentreer rondom die Thargoids uitheemse ontmoeting wat jy kan volg as jy gekies het om dit te doen . Die storie wasn t uitdruklik gesê met tradisionele cut-skerms, maar ontvou uit 'n eerste persoon perspektief met die hulp van nuusgebeure en ooreenstemmende missies. Elite: Gevaarlike gaan voort met die styl van storievertelling en is ingestel 45 jaar ná die gebeure van Frontier: Eerste ontmoetings. in die jaar 3300 en die Thargoids sal 'n terugkeer te maak. Dit beskik oor 'n meer dinamiese gebeure. beskikbaar by strome binne die spel of buite. gebaseer op beide ontwikkelaar ingespuit. dinamiese proses stories. - Speler veroorsaak gebeure en take. Die spel sal ook meer as 13 amptelike boek tie-ins om verskillende stories oor Elite heelal, met baie van die plekke, gebeure en mense verwys word in die spel vertel. 23:04 Elite Gevaarlike spel Demo - IGN Live Gamescom 2014 Elite Gevaarlike Dev Dagboek 2- Hoe die Melkweg sal ontwikkel met verloop van tyd Elite Gevaarlike Trading Dev Dagboek is daar gedetailleerde skip bestuur en avionika Do wysig planete draai en 'n wentelbaan om sterre wysig Is daar uitheemse lewe vorms Wysig Hoeveel skepe is flyable deur speler in Elite: gevaarlike wysig daar is 17 flyable skepe en daar is planne vir ten minste 30 flyable skepe. Beide nuwe, verander, en 'n beter modelle van die vorige Elite speletjies. Kan ek die eienaar van verskeie skepe wysig Ja, daar is geen beperking op die bedrag van die skepe wat jy kan besit, maar jy kan net vlieg een op 'n slag. Veelvuldige eienaarskap Ship Kan ek besit en beheer kapitaal skepe Wysig Daar sal kapitaal skepe in die spel, maar aanvanklik jy gewen het t in staat wees om te beheer of besit nie, maar hulle sal waarskynlik speler beheerbaar in 'n uitbreiding. Alhoewel jy t kapitaal skepe kan vlieg, kan jy die eienaar en 'n groot multi-bemanning skepe vlieg soos die Anaconda en gou te kom, die Panther Clipper en Beluga sak. Sommige skepe, soos die Anaconda, kan kleiner skepe dra, sodat jy d in staat wees om 'n klein vegter te begin daaruit, wat meer ratse. Kan ek bou 'n ryk en eie ruimte dryf en vloot wysig Jy kan besit klein opblaas asteroïde stasies soos hier uitgebeeld as deel van 'n update sal wees, maar jy kan self groot stasies t. bou ryke of eie vloot, aangesien die aard van die spel sou verander. Byvoorbeeld, hoekom sou jy vlieënier ruimte skepe jouself, wanneer die mees doeltreffende manier om geld en vooruitgang te maak in 'n spel is om terug in 'n kantoor sit en uitdeel bevele Dit is ook problematies vanuit 'n leersaamhede en onderdompeling oogpunt, aangesien die spel is simuleer realistiese samelewings, sosiale strukture en tydskale, so bou van 'n ryk sou baie van die hulpbronne en die politiek wat net groot nasies kan bekostig betrek en sal strek oor maande of jare, selfs die bou van 'n groot ruimte stasie kan 'n maand of langer duur. So as 'n elite federasie vlieënier, sal jy slegs in staat wees om te help met die bou van ryke en groot ruimte dryf deur middel van Gemeenskap doelwitte te bereik. deur die neem van missies om hulpbronne te vervoer en te verdedig, maar jy is te laag op die sosiale leer (nie belangrik genoeg) om in staat wees om te beveel of besit hierdie soort dinge. Dit gesê, jy in staat is om NPC Wingmen en begelei huur en gee hulle eenvoudige opdragte sal wees nie, maar jy gewen het t in staat wees om te besit of afgeleë beheer hulle direk. QA oor Ontwikkelingsplan Hoekom is die skepe eenvoudiger in die ontwerp in vergelyking met ander speletjies wysig die ontwerp van die toekoms - die skepe van Elite Gevaarlike Wat is die algemene verskille tussen Elite: Gevaarlike en Star Burger wysig Die verskille is hoofsaaklik in kwessies rondom skaal, kompleksiteit van agtergrond simulasies, die nakoming van erkende wetenskap van die heelal en die vrylating skedule. Erfenis: Elite: Gevaarlike is die 4de paaiement in die Elite-reeks dateer terug na 1984. Star burger het 'n erfenis in die Wing Commander / private / Starlancer / Vryskutter reeks dateer terug na 1990. Release Bylae: Elite: Gevaarlike vrygestel op 16 Desember , 2014. Star Burger geprojekteer vir 'n algemene vrystelling aan die einde van 2016. Story: Elite: gevaarlike het en Star Burger sal 'n deurlopende agtergrond storie wat sal beïnvloed word deur die spelers en aangevul met ontwikkelaar ingespuit gebeure het. Star Burger kom met 'n enkel-speler gefokus film geskryf veldtog genaamd Squadron 42 en word geprojekteer vir algemene episodiese vrystellings vanaf laat 2016, gevolg deur twee DLC vervolgens in die toekoms Design Ship en landing op planete: In Elite: Gevaarlike. die skepe is relatief groter vir hul klas. en atmosferiese staat kinders is geskoei lugdinamies vaartbelynde en simmetriese te wees. en dus hul wapens te dra binne 'n baai. Dit bied skepe met doppe wat in staat is om te betree en kompleks (handleiding pik / afwyk van die rigting / roll) vlieg deur planeet atmosfere hypersone snelheid is. Capital skepe is in die 2 km-reeks in Star Burger die skepe is minder lugdinamies vaartbelynde en hul wapens buiteboord dra, sommige is asimmetries. Spelers kan besit kapitaal skepe tot 345m in lengte. en kan aanhoudend vang Omloop sal nageboots waar prakties moontlik. Wapens: Elite: Gevaarlike het Lightspeed pols en balk lasers op alle skepe toegerus met energie wapens, saam met missiele, railguns, kanonne, en ander vorme wapen Star burger het 'n mengsel van stadig-afvuur lasers (soortgelyk aan Star Wars), missiele, Gatling gewere, railguns en ballistiese wapens beskikbaar kunsmatige Gravity: In Elite: gevaarlike daar geen kunsmatige swaartekrag. sodat ruimte dryf is ontwerp om te draai in Star Burger, ruimtestasies en skepe gebruik kunsmatige swaartekrag. Vlug en bestry Models: Daar is groot verskille in die manier waarop elke wedstryd hanteer naby bestry vlug (soos jy kan sien uit hierdie video). Daar is 'n inherente fout met die veronderstelling van beslote bestry ruimte vlug, wat lei tot eindelose turreting en sirkel-strafing veral in PvP multiplayer as gevolg van die gebrek aan terrein funksies in die middel van die ruimte, verbinding wat met die feit dat Elite beskik ook oor Lightspeed pols en balk lasers om hierdie kwessie nog meer duidelik. Elite: Gevaarlike handel oor hierdie deur die beperking van die afwyk van die rigting koers en af ​​te dwing 'n optimale hoek spoed by wyse van thru plasing en perke in die vlug beheer rekenaar. dwing om te rol en dan slaan om die mees doeltreffende beurt koers te kry, bykomend is daar 'n G-LOC stelsel, 'n voorlopige weergawe kan hier gesien word. In Star Burger skepe meer intuïtief kan wys in 'n mode wat verwant is aan FPS, wat 'n sterk afwyk van die rigting. Dit handel oor turreting deur 'n G-LOC stelsel soos hier gesien. maar dit alleen kom nie t heeltemal verlig die probleme. en dit is aan die vlieënier se vaardigheid om korrek te hanteer. Star Burger beskik oor 'n ten volle gesimuleerde IFCS dat vlieënier insette kom neer op thru / gyro aktivering op die skip. Multiplayer: Multiplayer hanteer met 'n groepering stelsel in Elite: Gevaarlike en 'n PVP-PVE skuiwer wat doesn t verbintenisse in Star Burger heeltemal beheer. vonnis moet duidelikheid Bykomende skakels: Star Burger teen Elite: Gevaarlike - Flight Model Vergelyking Dev Dagboek oor cockpits, avatars en HUD Wat is die algemene verskille tussen Elite: Gevaarlike en Eva Online wysig Elite: Gevaarlike is een keer betaal en speel. dus nie 'n periodieke inskrywing soos Eva Online. Nog 'n groot verskil is dat in EVE almal binne 'n ster-stelsel is in 'n groot instansie en wanneer daar te veel mense daarbinne hulle vertraag die werk tempo van die spel. Elite: Gevaarlike funksies dinamiese geskep vrylopende multiplayer gevalle, gebaseer op persepsie borrel. wat ontkoppelde van die sterre stelsels self (maar jy kan ook solo speel). As gevolg van 'n veel minder netwerk verkeer, dit laat Elite: Gevaarlike om saamtrekking gebaseer optrede in plaas van klassieke MMO kliek n roll (waar werklike wêreld updates is relatief stadig, afhangende van die bediener belasting en al die aanvalle word bereken op bedieners met behulp van gemodifiseerde D kliek reis het en moet jy vlieg om 'n sprong hek na 'n ander ster-stelsel betree 'n groot funksie wat Elite:. gevaarlike sal hê, is kompleks (handleiding pik / afwyk van die rigting / roll) atmosferiese vlug en naatlose landing op planete en loop oor die lewe planete met stede en wildlewe as deel . van uitbreidings Waar kan ek volg ontwikkeling nuus oor Elite: gevaarlike wysig Hoekom is afwyk van die rigting so stadig verander Daar is 'n inherente fout met die veronderstelling van beslote bestry ruimte vlug, wat lei tot eindelose turreting en sirkel-strafing veral in PvP multiplayer, as gevolg van die gebrek aan terrein funksies in die middel van die ruimte, verbinding wat met die feit dat Elite beskik ook oor Lightspeed pols en balk lasers om hierdie kwessie nog meer duidelik Elite:. gevaarlike handel oor hierdie deur die beperking van die afwyk van die rigting koers en af ​​te dwing 'n optimale hoek spoed by wyse van thru plasing en perke in die vlug beheer rekenaar. dwing om te rol en dan steek om die mees doeltreffende beurt koers te kry (minder doeltreffend, maar die meeste gemaklik vir 'n menslike vlieënier), benewens is daar 'n G-LOC stelsel, 'n voorlopige weergawe kan hier gesien word. Is daar Newtoniaanse fisika wysig Ja. net soos in die laaste twee Elite speletjies. die vlug fisika is Newton 4 5. Terwyl hierdie tyd die magte gevoer om 'n behoorlike starre liggaam, (so rotasie behoorlik in ag geneem word) in plaas van 'n eenvoudige punt massa (waar slegs lineêre dinamika sake), die fly-by-wire stelsel (vlug beheer rekenaar) in Elite : gevaarlike beperk die skip se hoek en lineêre snelheid relatief tot 'n gemeenskaplike verwysingsraamwerk tydens gereelde plaaslike vlug, interessante taktiese dogfights op kort afstand veroorsaak en hierdie vlug te help kan gedeeltelik gestremd te wees om meer vrylik gly wees. Ook in teenstelling met die laaste twee Elite speletjies, slegs die Super-Cruise modus (Work in Progress) neem planeet interaksie in ag (onderhewig aan verandering). Hier 'n paar aanhalings uit die skepper David Braben: David Braben Ek dink in baie opsigte is dit meer vergelykbaar met Frontier in terme van die manier waarop die sterrestelsel werk, dié soort van ding is. Maar in terme van die manier vlieg jy dit is baie nader aan Elite. Ons gaan 'Newtoniaanse fisika het. Maar die manier waarop ons pas die fly-by-wire laag bo-oor maak die geveg voel regtig viserale en sitplek-van-die-broek, eerder as in Frontier Chanson op groot afstande 6 Dawid Braben Die meeste van die wrede realisme van Frontier sal voortgaan. Die werklike sterrestelsel en so aan. Vir die gevegte model wat ons doen meer fly-by-draad as in Frontier, maar dit is om die gevoel van die spel die realisme is daar nog te verbeter. Don t vergeet daar was fly-by-draad in Frontier ook. 7 Daar is dus 'n fly-by-wire stelsel wat die skip binne vlug parameters hou, met 'n vlug af wat by verstek te help, wat jou help om in stand te hou jou draaie en demp die hoekmomentum toe rol, pitching en yawing deur outomaties bereken die thru kragte wat nodig is om die skip te stabiliseer en die skidding verminder. Jy kan draai vlug te help nie. so jy sal hê om die thru magte om die skidding beheer en teen die hoekmomentum hand te pas. die fly-by-draad egter altyd gedeeltelik aktiewe om jou skip beperk binne die gespesifiseerde perke te hou. Cargo massa sal ook invloed op die beweeglikheid van jou skip. Kan ek met die hand stuwers brand in elke rigting verwerk word nadat Elite: Gevaarlike n MMO wysig Ja. Elite: Gevaarlike is 'n MMO. maar met die belangrike toevoeging, dat jy kan kies of jy wil ander spelers te ontmoet. Die spel beskik oor 'n gedeelde aanhoudende sterrestelsel bediener, waar makro-effekte en gebeure soos ekonomie, samelewing en status oorlog ens aangeteken. Die is geen multi-speler lobby. Die bediener deursigtig skep vrylopende sessies (gevalle) wanneer die vergadering ander spelers en NPCs binne daardie sterrestelsel gebaseer op 'n persepsie borrel rondom jou, wat gedefinieer word deur jou skandeerder / visuele reeks. Dit beteken dat daardie gevalle is nie 'n vaste plek in die ruimte as in die meeste ander MMOs. maar hulle dinamiese rondbeweeg. Die gevolge van dié gevalle word dan gestoor word op die sentrale sterrestelsel bediener en gedeel word deur almal. Omdat die spel 'n baie hoë spoed pyl bestry en baie gedetailleerde skade modelle, dit is die mees betroubare manier om dit te doen, ook in gedagte hou kan daar baie sessies binne 'n ster-stelsel en die sessies kan dinamies beweeg, ook omdat die spel gebruik 'n 1: 1 skaal Melkweg. sessies sal tipies versprei veel verder weg (hoewel die meeste van die aksie sal wees binne die kern stelsels) en dit wouldn t onderdompeling breek wees in teenstelling met 'n ruimte spel in 'n kleiner gebied. Hoe spelers gaan om mekaar te ontmoet in so 'n groot sterrestelsel Multi-speler Groepe doodstraf Design Bespreking Argief Elite Gevaarlike Dev Dagboek 2- Hoe die Melkweg sal loop van die tyd Elite Gevaarlike spel Demo Evolve - IGN Live Gamescom 2014 Hoe singleplayer werk sal ek nodig om toegang tot 'n bediener te wysig Ja speel. Die aanlyn sterrestelsel van Elite: Gevaarlike is 'n gedeelde heelal in stand gehou word deur 'n sentrale bediener. Al die meta data vir die sterrestelsel is verdeel tussen spelers. Dit sluit in die sterrestelsel self sowel as verbygaande inligting soos ekonomieë. Die doel hier is dat 'n speler se optrede die ontwikkeling van die sterrestelsel sal beïnvloed, sonder om noodwendig te multiplayer speel. Die ander belangrike aspek vir die ontwikkelaars is dat hulle die sterrestelsel kan saad met gebeure, dikwels hierdie gebeure sal veroorsaak word deur speler aksies. Met 'n lewende asemhaling kan sterrestelsel spelers nuwe en interessante dinge ontdek lank nadat hulle begin speel. Elite Gevaarlike Dev Dagboek 2- Hoe die Melkweg sal ontwikkel met verloop van tyd Elite Gevaarlike Trading Dev Dagboek Elite Gevaarlike spel Demo - IGN Live Gamescom 2014 Is Elite: Gevaarlike het 'n maandelikse subskripsiefooi wysig No. Elite: Gevaarlike het 'n vaste 'n boks prys, sonder verskuilde koste. Jy sal egter eenmalige betaal vir groot bykomende uitbreidings. Wat is die uitbreidings wysig Elite Gevaarlike Ontwikkelingsplan Die toekoms van Elite Gevaarlike Is Elite: Gevaarlike ondersteuning oculus Rift wysig Waar kom die Elite: Gevaarlike gemeenskap uithang wysig Verwysings wysig Tale: Rondom politics se netwerk Vroue se Uitnemendheid Centers VEILIGE DELIVERIES Ons is verbind tot die verskaffing van 'n gemaklike kantoor omgewing met 'n vriendelike, begrip en omgee medici. Ons missie is die lewering van persoonlike, doeltreffende gesondheidsorg vir die hele gemeenskap en sy bure. In die voortdurend veranderende gebied van medisyne, ons verstaan ​​die belangrikheid van nuwe idees, behandeling filosofieë en prosedures wat natuurlike geboorte kan fasiliteer Vroue se Excellence in Verloskunde is 'n spesiale area in ons praktyk vir vroue wat 'n persoonlike benadering tot swangerskap wil met een op 'n omgee. Vir die vroue wat op soek is na 'n holistiese benadering tot die natuurlike proses van geboorte kan ons vroedvroue die opsie wees. Ons sien swangerskap as een van die pyn vry Menstruele pyn en pelviese pyn kan veroorsaak word deur ander dinge. Pyn as gevolg van endometriose word dikwels geassosieer met 'n soortgelyke simptome soos sikliese pyn met periodes (verhoogde pyn op dieselfde tyd van die menstruele siklus elke maand) pynlike omgang, ongereelde bloeding en bekken druk. Endometriose is die mees algemene bevinding wat verband hou met 'Stop LEKKASIE Vroue PRECISION TEGNIEK Vroue gebalanseerde lewe Vroue Wat ons pasiënte sê dit is werklik 'n seën vir Dr. Zaidan het as my dokter. Hy luister en neem sy tyd saam met sy pasiënte. Hy verrig 'n histerektomie op my, en ek was terug by die werk in 2 1/2 weke. Ek voel wonderlik, en ek is so bly ek het die operasie. Ek het ook blaas probleme, maar ek was so bekommerd oor 'n blaas slinger. Dr. Zaidan met my gespreek en beantwoord elke vraag wat ek het. Ek Don t weet wat ek was selfs bekommerd oor. Die operasie was glad niks nie, en ek is so gelukkig met die uitslae Thank you so much Dr. Zaidan vir die feit dat ek my lewe terug. - Rainie A. Rainie A. Histerektomie, blaas slinger Ek was bly om 'n sentrum wat my toegelaat om myself te voorsien met menopousale bestuur wat spesifiek my bene is aangespreek vind. My ma het osteoporose en uiteindelik het probleme met 'n heup fraktuur en hul aandag aan detail in die verskaffing van my met behandeling vir my bene en my toelaat om te verhoed dat die gebruik van hormoonterapie maak my voel soos ek geluister te word. Debra G. Menopouse Ek is geskeduleer om 'n histerektomie vir my endometriose het. Die volgende dag na die operasie Ek het die hospitaal en die volgende Sondag, ek het na ete en 'n fliek saam met my man. Ek kan nie genoeg oor my ervaring sê: Ek weet dat almal is anders, maar my histerektomie was makliker as die laparoskopie Ek het 'n jaar tevore. Anoniem. Robot chirurgie Ek is regtig dankbaar vir jou aand spreekure my laaste Verloskunde het dit nie aan te bied. Om 'n verblyf-at-home-ma van drie jong kinders (swanger met ons vierde) is dit regtig lekker om in staat wees om net wag vir my man by die huis kom van die werk af en dan laat vir my prenatale aanstellings. Dit is so gerieflik en baie minder stresvol as dit nodig is om iemand in lyn met ons kinders te kyk. Dankie Vroue se Uitnemendheid Kathy B. Verloskunde ek het om te gaan na die badkamer al die tyd en aangehou om behandel vir blaasinfeksies. Ek het Dr. Zaidan en hy ondersoek my en het my op 'n medikasie om my simptome te help. Die medikasie gewerk en ek kan werk vir 3-4 ure op 'n slag sonder die gebruik van die badkamer. Jullia R. blaasbeheer Wat is nuut Dr. Spreitzer gegradueer met haar BA se in Wiskunde en Duitse van Universiteit Oakland. Sy het mediese skool by die Michigan State Vroue Weet jy jou risiko vir hartsiektes Het jy moes jou Wel Vrou SnowCron SnowCron Neurale Netwerke vir forex In hierdie artikel: 'n voorbeeld van die gebruik van ons Neurale Netwerke Sagteware n volledige neurale netwerk handel stelsel te skep . Hierdie voorbeeld gebruik die Cortex ingeboude script taal. so lees asseblief die script taal gids eerste. Die gebruik van neurale netwerke te forex strategie te skep in hierdie gratis aanlyn tutoriaal sal jy die volle siklus van die gebruik van neurale netwerke (Cortex Neurale Netwerke sagteware) vir forex vind (of handelsvoorraad mark. Die idee is dieselfde). Jy sal leer hoe om insette te kies vir die kunsmatige neurale netwerke. en hoe om te besluit wat om te gebruik as die uitset. Jy sal 'n voorbeeld van 'n gereed om script wat dit moontlik maak om neurale netwerke optimalisering van beide die struktuur van neurale netwerk (aantal neurone) en die forex stelsel uit te voer te gebruik vind (stop verlies ens) Ten slotte (die deel wat nie teenwoordig is in die meeste tutoriale), sal jy leer wat om volgende te doen. Na alles, kan Cortex Neurale Netwerke sagteware nie real time handel, moet jy iets soos Handel Station, MetaQuotes of Meta Trader gebruik. Hoe om die hawe die forex stelsel van Cortex om jou gunsteling verhandelingsplatform Het jy te doen het met DLLs, ActiveX controls en lae-vlak programmeertaal Die antwoord is NEE. Cortex Neurale Netwerke sagteware kom met die maklik om te funksie wat jy maklik hawe die gevolglike (opgelei) Neurale netwerk toelaat om die script taal van jou verhandelingsplatform gebruik. Geen DLLs, DDE, ActiveX of enige ander lae-vlak oplossings - alles is plain en simpel. Belangrike nota: Hierdie is nie 'n hoe om handel te dryf handleiding. In plaas daarvan, is dit vir jou vertel hoe om Cortex Neurale Netwerke Sagteware gebruik. maar jy moet nog steeds jou eie handel stelsel te bedink. Die een wat ons hier gebruik is skaars 'n beginpunt, en shouldn t gebruik word as 'n forex strategie soos dit is. Die idee van hierdie teks is om jou te leer om NN-gebaseerde handel stelsels te skep en om die hawe hulle na die verhandelingsplatform van jou keuse. Die voorbeeld is egter ovesimplified, en kan slegs gebruik word as die illustrasie van die saak beginsels. Net so moet die MACD handel stelsel, wat kan gevind word in baie tutoriale, is nie goed nie werk (soos markte verander het), maar nog steeds 'n goeie voorbeeld van die gebruik van aanwysers vir meganiese handel. In twee woorde: doen jou eie ontleding. Nog 'n belangrike noot: die handleiding gebruik voorbeelde, baie van hulle. Om jou lewe makliker te maak, het ek hulle almal, nie net fragmente ingesluit. dit maak egter die teks baie langer. Ook, gaan ek by die heel eerste, lomp, forex stelsel. meer gevorderde, elke keer verduidelik wat is verbeter en waarom. Wees geduldig, of direk na die artikel wat jy nodig het. Finale belangrike noot: die kode is nie iets wat uitgekap in klip, kan dit verander terwyl hierdie teks geskryf is. Die finale weergawe van script lêers is ingesluit in Cortex argief. Slaggate van FOREX koop / verkoop seine: Wat is verkeerd met 'n eenvoudige voorbeelde in die Cortex Neurale Netwerke sagteware gebruiker se gids wat ons gebruik 'n eenvoudige voorbeeld van 'n aftifficial Neurale netwerk. voorspel die prys van Genz voorraad. Om uit te vind wat fout is met hierdie benadering is, laat ons doen dieselfde eenvoudige voorbeeld, met behulp van MSFT. TXT, in plaas van die GENZ. TXT (gebruik 800 rekords in die leer stel, as MSFT. TXT is 'n bietjie korter, dan Genz TXT). Dit wouldn net t werk Waarom Die rede duidelik sal word, as jy jouself afvra: Wat is die rede neurale netwerk vooruitskatting van toekomstige waardes kan gedoen word op die eerste plek is die antwoord: dit is om te leer om te doen wat neurale netwerke patroonherkenning genoem . om patrone te herken, en as daar 'n versteekte logika in hierdie patrone, sal dan ook 'n nuwe patroon (met dieselfde logika) erken word. Dit is 'n truuk - met dieselfde logika. Daar is nie eens een nie, maar drie probleme hier. In die eerste plek, as jy kyk na die Microsoft se aandeelprys, sal jy agterkom dat dit gaan af in die leer deel van ons data, en sywaarts - in die toets deel. Dit is dus moontlik dat die logika verander het. Wel. Wel. . . Wel.


No comments:

Post a Comment