Monday, September 12, 2016

Dukascopy Forex Trading Seine

Welkom by Forex Gids As jy op soek is na nuwe forex makelaar, forex sagteware, FOREX Signal Dienste en ander FOREX dinge, dan is dit die regte plek vir jou Hier kan jy vind alles FOREX verwante Forex is 'n omvattende gids van maatskappye wat die verskaffing van produkte en dienste op die globale FOREX markte. Ingesluit is links en beskrywings van forex makelaar, FOREX Forum, forex sagteware, FOREX Signal Dienste ens Check uit die daaglikse opgedateer Forex Nuus, Ekonomiese Kalender, FOREX markseine ens forex en oor die algemeen Dag Trading is soos 'n legkaart waar handelaars is in 'n voortdurende soeke na vermiste stukke inligting. Dit kan tegniese en fundamentele faktore of 'n kombinasie van verskillende faktore behels. Die doel van Forex Gids is om nuttige skakels en 'n hoë-gehalte inligting aan alle handelaars voorsien. As 'n handelaar wat jy nodig het om die finansiële markte te navigeer met 'n akkurate handel inligting en nuus. Of wil jy om te adverteer en die bevordering van jou eie FOREX produk of FOREX besigheid Ons bied jou 'n hoë gehalte FOREX verkeer en ons adverteer jou FOREX besigheid of FOREX produk met duisende van geteikende mense wat belangstel in FOREX aktiwiteite daaglikse op ons webblaaie waar opgedateer nuttige inligting oor FOREX gepubliseer. Ons bied jou banner advertensies, video advertensies, teks advertensies en beeld advertensies. Moet nie meer huiwer en saam met ons nou Gee ons jou mening Ons wil weet wat jy dink van ons het 'n voorstel vir 'n verbetering op 'n produk of diens Ons sal bly wees om te oorweeg dit gerus om jou mening te deel in die kommentaar hieronder wees. - Ons is jammer dat ons die kommentaar afdeling sluit as gevolg van die massa van spam. Voel vry om ons te skryf 'n e-pos vir voorstelle ens - Dankie Risiko-Openbaringsverklaring: Forex Gids sal enige aanspreeklikheid vir verlies of skade nie aanvaar as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf. Asseblief ten volle ingelig word oor die risiko's en koste verbonde aan die handel die finansiële markte. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Voordat jy besluit om buitelandse valuta of enige ander finansiële instrument wat jy moet versigtig jou beleggingsdoelwitte te oorweeg, vlak van ervaring, en risiko-aptyt handel. Marcus (Dinsdag, 11 Augustus, 2015 17:39) hallo admin asseblief my vorige post oor dukascopy verwyder. Ek voel gulity. en spyt. Dankie by voorbaat . Modereringspan Nota: Resensies kan verander as 'n situasie verander. Die opheffing kan slegs gebeur onder die hoogste uitsondering gebruik. 2015/10/21 2Star toe ek oop lewendige rekening. Mev Maija Pusinska (Account Manager) vra my ID. Ek het my ID, maar sy het my vertel dat (As gevolg van die feit dat jou ID-kaart die masjien-leesbare sone bevat nie). Toe stuur ek 'n ander ID. maar hulle dit nie aanvaar nie. okay. Ek het 'n probleem in 'n oop lewendige rekening. dukascopy deal wedstryde wenners soos bedelaars bandson. Hong Kong as ek 'n kopie bestel, en stel 'n stop verlies vlak. Dan as die prys daal en bereik die stop verlies vlak, hulle sal nie onmiddellik stop die einde vir jou, tot ongeveer 2 3 sekondes later. En die prys wat hulle aan My gegee het uiteindelik kan selfs erger as die minimale prys van die bar. Hulle het vir my gesê dat die prys wat hulle gee vir my is nie die eerste prys vlak, dus is dit nog erger dan die ergste in die grafiek kan wees. Algehele, dit is verskriklik in twee punte: (1) 'n groot sllipage (2) die prys wat jy ontvang is veel erger as wat jy sien in die Jforex grafiek. Bygevoeg deur Dukascopy Support op 2016/02/19 03:07 Hi, Bandson. Ons steun lessenaar sal graag vir jou 'n tydige reaksie oor enige uitvoering kommer. Het jy nog ervaar glip kwessies Indien wel, kan jy stuur vir ons meer besonderhede soos Om ID en jou rekening nommer dukascopy ondersteun Dit sal ons help om te ondersoek en op te los jou besorgdheid. Likiditeit, verspreiding is goed, maar die platform (Jforex) is so erg dat ek ernstig dink wat hulle nodig het om dit te stort. Laai die platform en die opening van nuwe kaarte is so stadig. Soms is dit hang en jy kan 'n bevel maak vir gemis ambagte nie binnekom nie. (Ek m 'n scalper) Ek 'n resensie geskep hier sodat miskien Dukascopy sal sien en te verbeter op hul platform. Beter nog net weggooi JForex en begin met die aanbied ander platforms soos Ctrader. Geez stort wat platform reeds Ek ken jou ontwikkelaars dink dit s ook kak hoekom daarby te hou Miskien meer besigheid vir jou as jy ander platforms kan bied. Bygevoeg deur Dukascopy Support op 2016/02/19 03:07 Hi, Maflip. Dankie vir jou terugvoer oor JForex. Ons is voortdurend die verbetering van ons platform en sedert jou kommentaar in September 'n paar nuwe weergawes van JForex is vrygestel. Het jou probleem opgelos Indien nie, skakel gerus ons Live support desk of kontak ons ​​by ondersteuning dukascopy. Ons sal bly wees om al jou vrae te beantwoord en jou help om enige probleme wat jou handel proses raak los wees. Sowat twee of drie dae gelede het ek geskryf hier oor Dukascopy n resensie. Verduidelik dat ek gaan deur middel van 'n surrealistiese situasie met hul Customer Support. Ek glo in die aanmelding van die feite en daarom is dit net regverdig en eerlik na hierdie afgelope resensie te werk. Sedert adviseer Dukascopy dat ek sal die indiening van 'n hersiening baie gebeur. Alle positief. Dit is 'n kompliment vir BBV en ook om Dukascopy wat ernstige klagtes ernstig op te neem en probeer om dit op te los. Vir hierdie moet hulle geprys. Sedert daardie tyd het ek geweldige terugvoer gehad het van hul ondersteuning departement. Die weglating is aan my verduidelik en hulle om verskoning gevra. Alle aanvaar. Ek bedank hulle hiervoor. Die volgende is nie 'n klagte, maar 'n opregte voorstel om Dukascopy. Ek het selfs in my oorspronklike hersiening wat ek oorweeg Dukascopy 'n opregte makelaar gesê. Hulle doen nie gemors oor. Hulle is vir my heeltemal betroubaar is. Al is dit net hulle hul ondersteuning kan bring aan hierdie vlak. Laat ek verduidelik. Dinge moet nie op die spits gedryf tussen ons gekom het as hulle behoorlike voorkant ondersteuning. Soos ek verduidelik aan een van hul bestuurders wat lui om die probleem wat hulle moet ernstig hulle voorpunt bates oorweeg verduidelik. Hoofsaaklik om die volgende redes: 1, Soms kry jy die gevoel dat die persoon wat veronderstel is om te wees die verskaffing van ondersteuning weet amper niks oor Forex of selfs die platform self. 2. Wat guts my die meeste van alles is dat jy tyd spandeer verduidelik en screenshots stuur om hierdie voorkant mense om net beloon word met 'n eenvoudige boodskap was hulle vir julle sê. Kontak met die ondersteuning met jou probleem. En hulle lewer 'n e-pos adres. Hoekom nie hierdie voorkant mense die inligting reeds gebruik en 'n verslag aan hul ondersteuning kruipende Ten slotte, een van hul bestuurders het ook my kennis gestel word van iets wat ek was nie bewus van voor, en duidelik is nie bekend gemaak om ons kliënte deur hul voorkant personeel. Hulle het 'n 24-uur support lyn ondersteun word wat hul gebruikers kan gebruik in die geval van dramatiese probleme en fondse beskerm moet word. Weereens Dukascopy moet geprys word vir hierdie diens. Daarom om hierdie oorsig Ek sou Dukascopy aanbeveel as 'n eerlike makelaar om enigiemand wat wil in die wêreld van Forex te gaan afsluit. Ek stel ook voor dat mense wat belangstel in die gebruik van Dukascopy hulle moet eers kennis te maak met hul platform en verken 'n paar van die probleme wat daarin sodat dit sal nie jy onbewus vang. Ek stel ook voor dat indien 'n probleem dan opgemerk Kliënte moet direk skryf aan strategiese insette eerder dan probeer om te gaan deur middel van hul voorkant bates. Tensy dit is net 'n verduideliking of iets eenvoudig. Ten slotte, ek doen hoop van harte dat Dukascopy voortgaan om hul platforms te verbeter, want hulle is waarlik eerlik en betroubaar. En dit is iets wat ek kan net sê oor 'n ander makelaar SLEGS. En ek het my deel van makelaars langs die jare het ek betrokke was met Forex het. 2015/07/22 2Star Sedert ek het al met behulp van hierdie makelaar ek sonder enige probleme soos swendelary ens Maar hul tegniese ondersteuning is vreeslik om die minste te sê. Ek is net wat van 'n ervaring met die wat dit onwerklik. As iemand binne Dukas regtig omgee oor hul besigheid kan hulle my kontak en ek sal alles verduidelik sodat hopelik hulle dit regmaak. Tot tyd en wyl hul ondersteuning stelsels is vasgestel om werklik ondersteuning bied Ek stel voor jy hierdie makelaar gebruik as jy 'n paar dollars of euro te speel met. En ek bedoel in die omgewing van 100 en nie meer. Moenie hierdie makelaar vir groot geld transaksies. JY SAL GROOT verloor. En vergeet PROBEER om behoorlike en ordentlike ondersteuning van hulle te kry. Resensies Forex Nuus Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt.


No comments:

Post a Comment